تخفیف نوروزی + ارسال رایگان + هدیه ارزنده خرید جهت خرید بیش از 1 و 3 میلیون (حتما در صفحه تسویه حساب انتخاب نمایید.)

 آموزش آرایش ساده صورت در منزل

 آموزش آرایش ساده صورت در منزل

 آموزش آرایش ساده صورت در منزل

داشتن یک آرایش روزانه زیبا و ساده برای بانوان که همیشه دارای  آرایش هستند ، یک چالش بزرگ است. حال اگر این افراد بخواهند با همین آرایش روزانه به یک مهمانی یا یک مجلس بروند وسواس آن‌ها نسبت به آرایش خودشان چندین برابرمی‌شود.

چرا که هدف از آرایش جلوه ‌دادن بیشتر به زیبایی طبیعی و پوشاندن ایرادات ظاهر پوست است. برای این کار ابتدا باید آموزش آرایش صورت ساده و زیبا را ببینید و با لوازم مناسب برای انجام این کار آشنا شوید . در ادامه در هلسانا شما را با یک آرایش مناسب مهمانی روزانه آشنا خواهیم نمود .

در این شرایط به‌راحتی با یک آرایش ساده می‌توانید در مهمانی حضور پیدا کنید. رعایت ترتیب انجام آرایش و نحوه استفاده از لوازم نیز در این مسئله مهم است و برای افراد مبتدی می‌تواند مقداری دشوار باشد. اما پس از گذشت مدتی سرعت عمل شما افزایش پیدا می‌کند و این کار برای شما بسیار ساده به نظر می‌رسد.

 آموزش آرایش ساده صورت در منزل
 آموزش آرایش ساده صورت در منزل

آماده‌سازی صورت برای آرایش روزانه

برای اینکه بتوانید یک صورت زیبا داشته باشید، باید مراحل آرایش صورت ساده را به ترتیب زیر رعایت کنید.

شست‌وشو صورت

اولین کار شستن صورت است که نقش مهمی در نتیجه کار شما دارد. در واقع ابتدا باید صورت را آماده استفاده از لوازم آرایشی کنید تا تأثیر منفی مواد شیمیایی بر سلامتی پوست شما به حداقل برسد. همچنین پس از پاک‌کردن آرایش نیز باید صورتتان را بشویید و از باقی‌ماندن مواد آرایشی روی پوستتان جلوگیری کنید.

استفاده از مرطوب‌کننده و ضدآفتاب

قبل از استفاده لوازم آرایشی برای آرایش روزانه بهتر است از مرطوب‌کننده و ضدآفتاب استفاده کنید. زیرا ممکن است زیر نور آفتاب قرار بگیرید که در صورت عدم استفاده از ضدآفتاب سلامت پوست به خطر می‌افتد. همچنین ضدآفتاب مناسب باعث می‌شود مواد آرایشی جذب پوست نشود.

استفاده از مرطوب‌کننده نیز مانع پوسته‌پوسته شدن پوست‌های خشک می‌شود. در صورت استفاده از هر دو کرم بهتر است ابتدا ضدآفتاب و سپس مرطوب‌کننده استفاده کنید.

استفاده از پرایمر

در مرحله بعد، باید از پرایمر روی پوست استفاده کنید تا جای جوش و لک‌ها را کاملاً پوشش دهد. علاوه بر این، پرایمر باعث می‌شود تا آرایش برای مدت طولانی روی پوست باقی بماند. تمام قسمت‌های صورت شما که مواد آرایشی بر روی آن استفاده می‌شود، نیاز به پرایمر دارد.

حتی اگر قصد استفاده از آرایش چشم روزانه نیز دارید، می‌توانید از پرایمر‌های مخصوص چشم و ملایم استفاده کنید. با رعایت این نکات می‌توانید نتیجه کار فوق‌العاده‌ای داشته باشید.

در اینجا بخوانید >> کامل ترین راهنمای خرید لوازم آرایشی

آموزش آرایش صورت ساده و زیبا

در ادامه آموزش آرایش صورت ساده و زیبا به مرحله آرایش پوست می‌رسیم.

استفاده از کرم‌پودر

یکی از مهم‌ترین لوازم آرایشی برای آرایش روزانه پوست، کرم‌پودر است. کرم‌پودرها به‌صورت مایع، پودری و استیکی در بازار وجود دارند؛ اما استفاده از کرم مایع در میان خانم‌ها رایج‌تر است. بهتر است کرم‌پودر شما با رنگ پوستتان متناسب باشد. همچنین اگر پوست حساسی دارید، از محصولات ملایم استفاده کنید.

کانسیلر بزنید

در ادامه مراحل آرایش صورت ساده باید به استفاده از کانسیلر نیز توجه داشته باشید. با استفاده از کانسیلر می‌توان بخش‌های نامسطح صورت را پوشش داد و تمام لکه‌های موجود روی آن را پوشاند. جهت استفاده از کانسیلر، آن را روی نواحی مشکل­دار صورت بگذارید و پخش کنید. کانسیلر باید دو درجه از رنگ پوست شما روشن‌تر باشد.

استفاده از پودر فیکس یا اسپری فیکساتور

در آخرین مرحله از آرایش پوست بهتر است از پودر فیکس استفاده کنید. پودر فیکس مانع خراب‌شدن یا ذوب‌شدن مواد آرایشی بر روی پوست می‌شود. پودر فیکس را با استفاده از براش آرایشی روی قسمت‌های مختلف مثل بینی، گونه، چانه و پیشانی استفاده کنید. همچنین می‌توانید اسپری فیکساتور را روی قسمت‌های مختلف صورت اسپری کنید. رعایت این نکات آرایش ساده و روزانه به شما کمک می‌کند تا صورت زیباتری داشته باشید.

در اینجا بخوانید >> پودر بیک چیست و چه کاربردهایی دارد ؟

مراحل آرایش چشم روزانه

از آنجایی که چشم‌ها تاثیر زیادی بر جذابیت و زیبایی چهره هر فرد دارند، دانستن مراحل آرایش آن‌ها نیز به چشمگیرتر شدن صورت کمک بسزایی می‌کند. بنابراین در ادامه مهم‌ترین مراحلی که جهت آرایش چشم‌ها باید در نظر داشته باشید برای شما شرح داده شده‌است.

این مراحل عبارتند از:

پرایمر چشم

در آرایش چشم روزانه قبل از هرگونه مواد آرایشی بهتر است پرایمر بزنید و پرایمر مخصوص چشم برای این کار مناسب‌تر است. این محصول برای استفاده در اطراف چشم تولید شده است و به همین دلیل سلامت آن را به خطر نمی‌اندازد.

 آموزش آرایش ساده صورت در منزل
 آموزش آرایش ساده صورت در منزل

استفاده از سایه چشم

برای آرایش چشم نیاز به یک پالت سایه دارید. استفاده از سایه روی چشم ممکن است برای افراد مبتدی مقداری دشوار‌تر باشد؛ اما با آموزش سایه چشم روزانه، پس از مدتی به‌سرعت این کار را انجام خواهید داد.

برای داشتن سایه چشم با ظاهر طبیعی بهتر است از رنگ‌هایی استفاده کنید که با پوستتان مطابقت داشته باشند. پالت سایه چشم که رنگ‌های خنثی مثل قهوه‌ای، هلویی، کرمی و زیتونی داشته باشد برای این نوع آرایش چشم روزانه مناسب‌تر است.

برای داشتن سایه اسموکی یا دودی بهتر است پالت سایه با طیف دودی، زغالی و طوسی داشته باشید. همچنین می‌توانید بر اساس رنگ چشمتان از سایه‌های رنگی استفاده کنید.

خط چشم بکشید

در ادامه روند آموزش سایه چشم روزانه بهتر است خط چشم را جدی بگیرید که در افزایش جلوه چشم شما تأثیر فوق‌العاده زیادی دارد. خط چشم‌ها شامل انواع قلم‌مو، مایع یا مدادی هستند. خط چشم بهتر است مشکی یا قهوه‌ای تیره باشد؛ اما اگر دوست دارید خط چشم رنگی داشته باشید، بهتر است از یک رنگ تیره‌تر نسبت به سایه چشم استفاده کنید.

ریمل بزنید

برای تکمیل آرایش چشم روزانه مژه‌ها را فر کنید و سپس ریمل بزنید. استفاده از فر مژه باعث می‌شود مژه‌ها بلندتر به نظر برسند.

دسته‌بندی آرایش و زیبایی
اشتراک گذاری
نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *