تخفیف نوروزی + ارسال رایگان + هدیه ارزنده خرید جهت خرید بیش از 1 و 3 میلیون (حتما در صفحه تسویه حساب انتخاب نمایید.)

راهنمای خرید اینترنتی عطر و ادکلن

راهنمای خرید اینترنتی عطر و ادکلن : عطر و ادکلن مایع ای  بسیار خوشبو و دلپذیر است ما با انتخاب صحیح میتوانیم این بوی خوش را به دوستانی که با آنها در ارتباط هستیم انتقال دهیم . اگر انتخاب ما درست نباشد با  افرادی که در ارتباط هستیم بسیار آزار دهنده ونا مطبوع است . امروزه تنوع عطر و ادکلن ها بسیار زیاد شده است و انتخاب عطر مناسب در زندگی ما عطرو بوی لذت بخشی ایجاد میکند .شما میتوانید بدون صرف وقت اضافه خیلی راحت در خانه یا محل کار خود بطور  انلاین عطر و ادکلن مورد علاقه خود را سفارش دهید در ادامه مقاله در هلسانا آنچه باید درباره خرید اینترنتی بدانید به شما آموزش میدهیم .

در خرید اینترنتی عطر چگونه رایحه عطر را تشخیص دهیم؟

بسیاری از افراد به این دلیل اینکه نمی توانند بوی عطر را استشمام کنند، به سراغ خرید اینترنتی این محصول نمی روند.در واقع اشتباه تصور می کنند در فروشگاههای اینترنتی رایحه های انواع عطر و ادکلن ذکر شده و همچنین از نت های آغازین و نت میانی و نت پایانی نیز نوشته شده که بیانگر شرح کامل رایحه  و هم انتخاب را برای ما آسان میکند.در صورتی که فروشنده در خرید حضوری این چنین اطلاعات فراوانی درباره هر عطر و ادکلنی ندارند.فقط باید بدانید کدامیک از راحیه ها برای شما جذاب است آنگاه خرید خود را بصورت آنلاین انجام دهید . با سرچ کردن اسم عطر خود می توانید  عطرهای مشابه با عطر خود ببینید.

از نت های معمول و دوس داشتنی عطرها می توان به بوی ترش و شیرین مرکبات، بوی نوشیدنی، رایحه گل ها، نت های میوه ای غیر از مرکبات، بوی آجیل (بخصوص بادام)، نت علف، نت های ادویه ای، نت های حیوانی مانند مشک آهو و عنبر، نت های فانتزی مانند شیر، خاویار، چرم، چوب یا جیر هستند.

راهنمای خرید اینترنتی عطر و ادکلن
راهنمای خرید اینترنتی عطر و ادکلن

به رنگ شیشه عطر دقت کنید

رنگ جعبه و بسته‌بندی و شیشه عطرها تنها برای زیبایی نیست و هر رنگ معنایی در خود دارد که میتواند در انتخاب به شما کمک بسیار بزرگی کند .

رنگ قرمز: این عطرهای بوی تند وتیز  ادویه‌ای دارند و شاد و سرزنده هستند.

رنگ آبی: رنگ‌های آبی روشن و یخی احساس خنکی و تازگی عطر هستند و با آب و دریا در ارتباط هستند.

رنگ سبز: جای تعجبی ندارد که این عطرها بوی طبیعت و چمن می‌دهند و با گیاهان در ارتباط هستند.

رنگ زرد: در عطرها نشانده گرم و احساس شیرینی  به شما میدهد که بوی شاد و هیجان‌ انگیزی دارند از این رنگ استفاده می‌شود.

رنگ طلایی: این رنگ نشان دهنده ، غنی و غلظت عطر است و چنین عطرهای کلاسیکی  برای مهمانی‌ها بسیار  مناسب است.

رنگ سیاه: بوی تند وتلخ که  عمیق ویژگی این عطرهاست که برای مهمانی‌ها مناسب هستند.

حجم عطر و ادکلن در خرید آنلاین

شما باید در زمان خرید آنلاین عطر به حجم  آن دقت کنید، حجم عطر می باشد. بیشتر عطرهای تقلبی دارای حجمی بیشتر از حجم معمول عطرها مانند 100 میلی لیتر یا بالاتر می باشند ولی حجم محصولات برندهای معتبر 65، 75 و نهایتا 90 میلی لیتر می باشد. هر عطر دارای تنوع 2 تا 4 مورد است و حجم های 30، 50 و 100 رایج ترین می باشند. در حالی که عطرهای تقلبی، محصولات خود را برای فروش سریع تر با سود بیشتر در حجم های بالاتری تولید می کنند تا تنوع بیشتری داشته باشند.

اگر می خواهید عطر را بصورت آنلاین خرید کنید ولی از اصالت آن مطمئن نیستید، بهتر است که محصول مورد نظر خود را در حجم پایین بگیرید تا اگر اصل نبود، پشیمانی و ضرری که متحمل شده اید چندان به چشم نیاید.

نهایت صرفه جویی در زمان

شما برای  خرید اینترنتی لازم نیست زمانی را صرف رفت و آمد کنید و تنها با  یک جست و جو کردن نام عطر دلخواهتان یا مراجعه به صفحه عطر و ادکلن ها ، انتخاب و مقایسه خود را انجام دهید . اطلاعاتی که احتمالا ماهرترین فروشنده ها نیز در هنگام راهنمایی حضوری بخشی از آن را فراموش می کنند. پس از تصمیم گیری و تکمیل فرآیند خرید، در کوتاه ترین زمان ممکن محصول خود را تحویل خواهید گرفت.

نظرات و امتیازهای هر عطر را در نظر بگیرید

بررسی نظرات دیگران در مورد محصولی که می‌خواهید خریداری نمایید همیشه ارزشمند و مفید است.

در بعضی از فروشگاه‌های اینترنتی ، کاربران و مشتریان امکان ارائه نظرات جزئی‌تر راجع به شباهت رایحه یک عطر با عطرهای دیگر، امتیاز دادن به میزان ماندگاری و پخش بوی هر عطر و ثبت نظر درباره مناسب بودن عطر برای آب و هوای مختلف را دارند.

شما عزیزان  با استفاده از نظرات و امتیازات دیگران  درباره یک عطر، می‌توانید انتخاب مطمئن‌تر و بهتری  به صورت اینترنتی انجام دهید عطر مناسب خود را انتخاب نمایید .

خرید عطر و ادکلن از فروشگاه اینترنتی هلسانا

دسته‌بندی عطر
اشتراک گذاری
نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *